FANDOM

BrowserWars sisältää paljon erilaisia käytettäviä asetyyppejä, mm:

Asetyypit Muokkaa

Laserit Muokkaa

BrowserWarsin laserit ovat rekyylittömiä ja kantomatkaltaan lyhyitä. Laser dispersoituu nopeasti kaasujen vaikutuksesta.

Liekinheittimet Muokkaa

Liekinheittimien kantomatka on lyhyt, mutta ne toimivat erinomaisesti kaikkia maalityyppejä vastaan.

Massaprojektiilit Muokkaa

Massaprojektiileja on olemassa sekä rekyylittöminä (magneettikiihdytetty, linko), että rekyylillisinä versioina (paineaseet, tuliaseet). Yhteistä kaikille massaprojektiileja käyttäville aseille on kuitenkin projektiilin läpäisevä- ja iskuvaikutus.

Kranaatit Muokkaa

Kranaateiksi lasketaan kaikki ensisijaisesti räjähdysvaikutukseen perustuvat projektiilit, joilla ammutaan epäsuoraa tulta; käsikranaatit, kranaatinheittimen kranaatit ja tykin kranaatit.

Epäsuoran tulen ampuminen on ylhäältä kuvatussa pelissä haasteellista, mutta onnistunee oikealla käyttöliittymällä.

Ohjukset Muokkaa

Ohjukset ovat toiminnaltaan massaprojektiileja monimutkaisempia, mutta saattavat sisältää massaprojektiilin osana toiminta (läpäisevät ammukset). Yhteistä kaikille ohjuksille on räjähdysvaikutus, joko maalin sisällä (panssarintorjunta), tai maalin ulkopuolella (pehmeät maalit, ilmatorjunta). Ohjukset ovat rekyylittömiä ja liikkuvat omalla käyttövoimallaan.

Miinat Muokkaa

Miinoja käytetään erityisesti denial-of-area vaikutuksen aikaansaamiseksi, vihollisen etenemisen hidastamiseksi, tai pysäyttämiseksi. Miinoja voidaan asettaa joko manuaalisesti, tai rypäleaseilla.

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki